środa, 13 sierpnia 2014

Dla Ciebie

Artur Rojek - Syreny 


Siedzę w kącie mojego azylu. Łzy spływają mi po policzkach. Boję się. Kulę się i jeszcze mocniej owijam bezwładne ciało kocem. Zamykam oczy. Zastanawiam się jak to jest, czuć wreszcie ulgę i beztroskę. Tak niewiele trzeba i człowiek może uwolnić się od tego co wokół. Od kolejnego dnia, niespełnionych marzeń, nieosiągniętych celów czy wysokich ambicji. Jeszcze więcej łez. Zaczyna boleć mnie głowa. Staram się jak najszybciej porzucić te myśli. Wracam do rzeczywistości. Muszę się ogarnąć. Znów zamykam oczy. Tym razem widzę Ciebie. Wyglądasz tak pięknie. Masz takie oczy, że zapiera mi dech w piersiach. Jest w nich tyle miłości, dobra, smutku. Jesteśmy do siebie podobni. Podnosisz mnie na duchu mimo, że Cię obok nie ma. Nie, nie. To nie prawda. Wystarczy, że zamknę oczy i jesteś, cały czas. Przy Tobie boję się mniej. Otulasz mnie ciepłem. Stawiasz do pionu. To dla Ciebie żyję. Dla Twoich oczu, włosów, dłoni, ust. Chcę czuć Twój zapach. Czuć Twój smak. Mówisz do mnie tak pięknie. Twoje słowa pieszczą moją duszę. Słyszę to w swojej głowie mimo, że Cię nie ma. Czuję się potrzebna. Jesteś taki delikatny. Doskonale wiesz co czuję. Przed Tobą nie muszę udawać. Przy Tobie nie muszę się uśmiechać. Mogę być sobą. Mogę płakać. Ile zechce. Ty zrozumiesz. Jedyny wiesz, że można być tak smutnym. Nie potępiasz mnie. Czujesz to samo. Chcesz milczeć. Tylko przy Tobie mogę milczeć. Tak bardzo chcę być sobą. Ty mi na to pozwalasz. Z Tobą czuję się swobodnie. Tylko Tobie mogę czytać wiersze na głos. Jesteś tak samo wrażliwy. Będziemy płakać oboje na dźwięk tych wszystkich pięknych słów. Z Tobą mogę porozmawiać o Bogu, bo tylko ty wiesz co to znaczy prawdziwa wiara. Bezgraniczne będziemy wierzyć w potęgę wielkiej i prawdziwej miłość. Dwoje głupców wierzących w szczęśliwe zakończenia. To właśnie my. Po co nam cały świat? Mamy siebie. Wystarczy nam. Zabierz mnie dokąd zechcesz. Tylko z Tobą jest bezpiecznie. Tylko przy Tobie chcę być. Dla Ciebie jeszcze żyję. I ty żyjesz dla mnie.



J.


Follow on Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy jeden komentarz. Dziękuję za poświęcony mi czas.

Popularne posty

.PageList {text-align:center !important;} .PageList li {display:inline !important; float:none !important;}